Τελευταία Νέα:
Advertisement

Αρχική » , » OPEL CORSA 1.3 DTE ECOFLEX: ΡΙΖΙΚΑ ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ

OPEL CORSA 1.3 DTE ECOFLEX: ΡΙΖΙΚΑ ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 31 Αυγούστου 2015 | 09:27

Εντελώς διαφορετική η εικόνα του νέου Corsa στο εμπρός μέρος του
Όταν ένα μοντέλο μπαίνει στη Πέμπτη του γενιά, έχοντας πίσω του τέσσερις άκρως επιτυχημένες γενιές σε όλους τους τομείς, τότε όπως αντιλαμβάνεστε οι απαιτήσεις από αυτό είναι κάτι παραπάνω από υψηλές. Αυτό διότι όχι μόνο οφείλει να αντιμετωπίσει τον ιδιαίτερο δύσκολο και ισχυρό ανταγωνισμό της κατηγορίας του, αλλά πρωτίστως επειδή οφείλει να κρατήσει ψηλά τη σημαία του ονόματός που φέρει και βεβαίως να ανταποκριθεί στις υψηλές προσδοκίες που το ίδιο έχει δημιουργήσει στους υποψήφιους αγοραστές τους. 

H πρώτη εντύπωση 
Αρκετά δυναμικό το πλαϊνό του

Όπως έχουμε γράψει πολλάκις, η πρώτη εντύπωση, η πρώτη αίσθηση που θα σου προκαλέσει ένα ολοκαίνουριο, αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση η κατασκευή του βασίζεται στο πλαίσιο του προηγούμενου,  αυτοκίνητο είναι αναμφίβολα ένας από τους πλέον καθοριστικούς παράγοντες για την περαιτέρω εξέλιξη της σχέσης μαζί του. Έτσι λοιπόν οι σχεδιαστές της Opel δημιούργησαν μία καινούρια εμπρός μάσκα, την οποία μάλιστα τοποθέτησαν και πιο χαμηλά σε σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ και τα φώτα είναι πλήρως επανασχεδιασμένα. Στο πλάι, υπάρχει η γνωστή «λεπίδα» της Opel, ενώ πίσω τοποθετήθηκαν μεγαλύτερα φώτα με πιο έντονο το εταιρικό μπούμερανγκ που σχηματίζουν όταν είναι αναμμένα. Σε ότι έχει να κάνει με τις διαστάσεις της πεντάθυρης έκδοσης, υπάρχει και τρίθυρη, που είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή αυτές είναι 4,02 μέτρα το μήκος, 1,74 μέτρα πλάτος και  1,48 μέτρα ύψος με το μεταξόνιο να φτάνει τα 2.51 μέτρα.

Εκ των έσω


Στο πίσω μέρος δεσπόζουν τα ογκώδη φώτα
Όπως είναι φυσικό, όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο νέας γενιάς, οι αλλαγές θα πρέπει να συνεχίζονται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. και όντως η εικόνα στο νέο Opel Corsa είναι τελείως διαφορετική σε σχέση με αυτή του προκατόχου του. Σε ότι έχει να κάνει με τη σχεδίαση, αυτή προσπαθεί να δείξει νεανική και τα καταφέρνει σε αρκετά μεγάλο βαθμό. Επίσης νέα και ποιοτικότερα είναι και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί σε ταμπλό, πάνελ θυρών και ταπετσαρίες, ενώ μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στη συνδεσιμότητα. Οι χώροι είναι πολύ καλοί για τέσσερις ενηλίκους και το πορτμπαγκάζ των 285 λίτρων με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα κατατάσσεται πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας.


Σύγχρονο, ποιοτικό και καλαίσθητο το εσωτερικό του
Το νέο Corsa έχει σύστημα πολυμέσων IntelliLink με οθόνη αφής 7” που συνδέεται με Apple και Android και διαθέτει λειτουργία φωνητικών εντολών. Ο εξοπλισμός της πλούσια έκδοσης Cosmo της δοκιμής μας, περιλαμβάνει ακόμα έξι αερόσακους, ESP, Hill Hold Assist, αυτόματο κλιματισμό, cruise control, προβολείς xenon με led ημέρας, υπολογιστή ταξιδιού, ημιδερμάτινο σαλόνι, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, υποβοηθούμενο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση και χειριστήρια για το ηχοσύστημα και το cruise control, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16”. Αυτό που μας έκανε εντύπωση για την εποχή και την έκδοση του μοντέλου είναι η απουσία πίσω ηλεκτρικών παραθύρων.

Γνώριμος


Άκρως ικανοποιητικοί οι χώροι για το μέγεθός του
Σε ότι έχει να κάνει με το μηχανικό σύνολο του αυτοκινήτου της δοκιμής, αυτό ήταν το πετρελαιοκίνητο των 1.3 λίτρων με τους 95 ίππους και τα 190 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Χάρη στις αναβαθμίσεις που υπέστη ο κινητήρας, απέκτησε ελαφρώς πιο ραφιναρισμένη λειτουργία, μεγαλύτερο εύρος απόδοσης και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, είναι εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές ρύπων EU6 και εκπέμπει μόλις 87 γρ./χλμ. CO2, πράγμα που σημαίνει ότι δεν επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του με ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Οι επιδόσεις που χαρίζει στην πέμπτη γενιά του μοντέλου παντού καλύτερες από του προκατόχου του, με τα 100 km/h να έρχονται από στάση σε 11,6" και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 182 km/h.

Άνετο και οικονομικό


Από τους καλύτερους της κατηγορίας με 285 λίτρα
Το πρώτο πράγμα που θα διαπιστώσεις όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι του νέου Corsa, είναι πως ανεξάρτητα από τον σωματότυπό σου, θα καταφέρεις να βρεις τη θέση οδήγησης που σου ταιριάζει. Στη συνέχεια και από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα η αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης και ο προσανατολισμός του αυτοκινήτου στην άνεση, είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά. Στους ανοιχτούς δρόμους εκτός από την άνεση των αναρτήσεων, θα εκτιμήσετε και την έλλειψη αεροδυναμικών ή άλλων θορύβων, στοιχείο που καθιστά το αυτοκίνητο ικανό να καλύψει μεγάλες αποστήσεις χωρίς να κουράσει οδηγό και επιβάτες. Σε δρόμους με στροφές η στιβαρότητα της κατασκευής, λειτουργεί θετικά και αν υπήρχε και λίγο περισσότερη αίσθηση από το τιμόνι, θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε μέχρι και διασκεδαστικό. Ο κινητήρας είναι αρωγός του οδηγού σε κάθε κατάσταση, με τη δύναμη να είναι εμφανής από τις 1200-1300 στροφές και τη κατανάλωση, στις μικτές συνθήκες οδήγησης και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια από μέρους μας, να μην υπερβαίνει τα 5.2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. 

Πιο ολοκληρωμένο


Δυνατός και οικονομικός παράλληλα
Η Πέμπτη γενιά του Corsa είναι σαφώς και η πλέον ολοκληρωμένη, καθώς προσφέρει καλύτερους χώρους, μεγαλύτερη άνεση και συνολικά την αίσθηση ότι οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Σε αυτά μπορείτε να προσθέσετε τα χαμηλά πάγια έξοδα που φέρει μαζί του ο πετρελαιοκινητήρας, ενώ τα 17000 της έκδοσης Cosmo της δοκιμής μας, δεν μπορούμε να πούμε πως είναι λίγα, αλλά σαφώς αξίζουν.



• Απόδοση κινητήρα                                         
           • Απουσία ηλεκτρικών παραθύρων πίσω
• Οικονομία
 Πεντάρι κιβώτιο ταχυτήτων
• Χώροι

• Εξοπλισμός

• Ποιότητα

• Ευκολία οδήγησης


Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας                                   1300 κ.εκ. turbo diesel
Ίπποι                   95
Τελική ταχύτητα       182 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα     11,6’’
Μέση κατανάλωση δοκιμής   5,2λτ./100χλμ
Εκπομπές CO2       87 γρ./χλμ
Τέλη κυκλοφορίας                      Δεν πληρώνει
Του Σωτήρη Βουτσελά

Χαρίζουν πόντους στην εμφάνιση
Άλλη μία σχέση, είναι ευπρόσδεκτη
Κάνει τις αστικές μετακινήσεις πιο εύκολες στη λειτουργία “City”
Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..