Τελευταία Νέα:
Advertisement

Η «ΠΡΑΣΙΝΗ» FERRARI

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 3 Οκτωβρίου 2015 | 08:04

Προκειμένου να πείσει τους πιστούς αγοραστές των κουπέ V-8    -οι μισοί από τους οποίους διαθέτουν ήδη παρόμοιο μοντέλο από τον κατασκευαστή-   πως η υπερτροφοδοτούμενη 488 GTB είναι πιο ισχυρή αλλά και πιο «πράσινη» από τον προκάτοχο της, η Ferrari προσφέρει πολλούς τρόπους για την σύγκριση των εκπομπών της καινούργιας γενιάς με την παλιά. Η υπερτροφοδοτούμενη λοιπόν 488 GTB αποδίδει 661 hp και εκπέμπει 260 γραμμάρια CO2 για κάθε χιλιόμετρο όταν η 458 Italia μέσω ενός κινητήρα με φυσική αναπνοή, διαθέτει 562 hp και εκπομπές 272 γρ/χλμ. Αύξηση της απόδοσης 18% (+99 hp) όταν την ίδια στιγμή οι εκπομπές CO2 ελαττώθηκαν 5.5%.

Η Ferrari ισχυρίζεται πως η 488 GTB είναι το πιο ισχυρό,
αν και το λιγότερο ρυπογόνο, V-8 της φίρμας
Αυτό που η Ferrari θεωρεί ως πιο σημαντικό είναι η μείωση των εκπομπών CO2 ανά ίππο: η απόδοση των 0.39 γρ/χλμ της 488 είναι 20% χαμηλότερη από αυτή των 0.49 γρ/χλμ στην 458, η οποία παρουσιάστηκε το 2009. Οι βελτιώσεις της 488 σε σχέση με την 458 προήλθαν κυρίως από την αλλαγή στον καινούργιο κινητήρα των 3.9 λιτ, και την προσθήκη δύο υπερσυμπιεστών. Συγκριτικά η 458 διαθέτει ατμοσφαιρικό κινητήρα 4.5 λιτ. Οι υπερσυμπιεστές ελαττώνουν επίσης τον συνολικό χρόνο που απαιτείται για την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ. Η 488 επιταχύνει σε 3 δεύτερα από 3.4’’ της 458.

Βασικά

Ημερομηνία λανσαρίσματος : Σεπτέμβριος (Ευρώπη), Ιανουάριος 2016 (Η.Π.Α)
Τιμή: 210,935 € (στην Ιταλία)
Κατασκευάζεται: Μαρανέλο, Ιταλία
Εκπομπές CO2: 260 γρ/χλμ
Ανταγωνισμός: Audi R8, Lamborghini Huracan, McLaren 650S, Porsche 911 T

Σύντομα στοιχεία

Υστέρηση (turbo lag): οι μηχανικοί της Ferrari έλαβαν πολύ σοβαρά υπόψη τους την ανησυχία των πελατών   -και δη αυτών που διαθέτουν ήδη ένα μοντέλο της μάρκας-   αναφορικά με την ενδεχόμενη υστέρηση που παρουσιάζεται στην υπερτροφοδότηση, αφού τα τελευταία 40 χρόνια οι κινητήρες  (της συγκεκριμένης σειράς) της φίρμας ήταν ατμοσφαιρικοί V-8. Για την αποφυγή του προβλήματος η 488 χρησιμοποιεί δύο υπερσυμπιεστές   -τους κατασκευάσει η Ιαπωνική IHI-   ενώ στον συμπιεστή γίνεται χρήση τιτανίου και αλουμινίου για μειωμένη τριβή και καλύτερη απόκριση.
Η Ferrari ισχυρίζεται πως ο χρόνος απόκρισης είναι 0.060 δευτερόλεπτα από 0.068 στην 458.

Αεροδυναμική: εμπνευσμένη από την F1, η διάταξη του μπροστινού σπόϊλερ χωρίζεται με κάτι που η Ferrari το ονομάζει Aero Pillar στο κέντρο του αυτοκινήτου. Η σχεδίαση αντανακλά την προσπάθεια των μηχανικών για την ορθή διαχείριση του αέρα και την αποτελεσματική διανομή τόσο διαμήκη όσο και εγκάρσια.

Οδήγηση: χάρις το σύστημα Slide Slip Angle Control, η 488 GTB παραμένει ευκολο-οδήγητη. Τουλάχιστον αυτό ευαγγελίζεται η εταιρεία, αφού το εν λόγω σύστημα   -παρουσιάστηκε πρώτη φορά στην 458 Speciale-  προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια και είναι λιγότερο παρεμβατικό. Ελέγχει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και τα (επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενα) αμορτισέρ, επιτρέποντας γρηγορότερη αλλά πάντα ασφαλή μετακίνηση.

Του Γιάννη Τσακίρη
Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..