Τελευταία Νέα:
Advertisement

TESLA MODEL X: FAQ

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 6 Οκτωβρίου 2015 | 09:35

Οι πόρτες με το χαρακτηριστικό άνοιγμα,
πραγματικά συνδυάζουν τεχνολογία και λειτουργικότητα
Τρία χρόνια, επτά μήνες και 20 ημέρες. Τόσος είναι ο καιρός ο οποίος πέρασε από την στιγμή που ο Elon Musk αποκάλυψε το πρωτότυπο Model X στο στόυντιο σχεδιασμού της εταιρείας δίπλα στην πόλη των Αγγέλων, «χρεώνοντας» ουσιαστικά στο ηλεκτρικό κροσόβερ μεγαλύτερη λειτουργικότητα από ένα μίνιβαν, περισσότερο στυλ από ένα SUV αλλά και καλύτερη απόδοση από μία σπορ κατασκευή. Τότε, δημιουργήθηκε και μία λίστα από επίδοξους αγοραστές του μοντέλου, πρόθυμους να καταβάλλουν προκαταβολή (ξεκινούσε από $5,000), προκειμένου να έχουν προτεραιότητα όταν ξεκινούσαν οι παραδόσεις.

Όσο κοντά σου και να παρκάρει κάποιος, θα βγεις...
Χρήσιμο στην χώρα μας!
Η ώρα της αλήθειας τελικά έφτασε. Την περασμένη εβδομάδα η τελετή που διοργανώθηκε δίπλα από το εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Φρήμοντ στην Καλιφόρνια, σηματοδότησε την εκκίνηση των πωλήσεων παραδίδοντας τα πρώτα έξι Model X αποκαλύπτοντας την τεχνολογία που τόσο καθυστέρησε το λανσάρισμα, προγραμματισμένο αρχικά για το 2013. Ο βασικός σχεδιασμός του μοντέλου δεν άλλαξε καθόλου από το αρχικό πρωτότυπο πίσω το 2012, η εταιρεία όμως κράτησε κάποιους άσους στο μανίκι…

Διαβάστε παρακάτω τις απαντήσεις σε κάποιες καίριες ερωτήσεις:

Είναι το εσωτερικό το ίδιο πολυτελές με αυτό των Ευρωπαίων ανταγωνιστών;

Πανοραμική οροφή. Ίσως η πιο σύνθετη στην αυτοκινητοβιομηχανία, σήμερα…
Καίτοι το Model S εντυπωσιάζει, υπάρχουν αρκετά παράπονα αναφορικά με την παρεχόμενη άνεση από τα καθίσματα και τα πλαστικά τα οποία παρουσιάζονται φθηνά στην όψη. Στον αντίποδα, τα καθίσματα του Model X σχεδιάστηκαν από την αρχή προσφέροντας θερμότητα και αερισμό. Η μεγαλύτερη έκπληξη όμως ίσως είναι το ηχοσύστημα με τα 17 ηχεία και την ισχύ των 560(!) watt. Λείπουν ίσως οι εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες που απαντώνται στον ανταγωνισμό   -και δη τον Γερμανικό-  με τα παράπονα να εστιάζονται στο φινίρισμα και την εργονομία.  

Πόσο χρηστικές είναι οι πίσω πόρτες με το χαρακτηριστικό άνοιγμα;

Το εσωτερικό του Tesla Model-X,
ίσως αποδειχθεί περισσότερο hi-tech
για τους συντηρητικότερους αγοραστές
Οι σχεδιαστές ασχολούνται με τον συγκεκριμένο σχεδιασμό για περισσότερα από 60 χρόνια, από την MB 300SL (1954-63), στο DeLorean DMC-12 (1981-83) μέχρι πρόσφατα στο Huara της Pagani. Κακή στεγανοποίηση, επαφή σε χαμηλούς χώρους στάθμευσης, αλλά και παγίδευση των επιβαινόντων σε περίπτωση ανατροπής, συνοδεύουν το κατά άλλα ελκυστικό σχέδιο.

Στην περίπτωση του Model X,  ο οδηγός είναι σε θέση να τις ανοίξει (και κλείσει) μέσω της τεράστιας   -βλ. 17’’-   οθόνης αφής στον πίνακα οργάνων, ενώ στην περίπτωση που παρκάρετε δίπλα σε ένα άλλο αυτοκίνητο οι πόρτες θα μετρήσουν την απόσταση και θα διπλώσουν ανάλογα για την διευκόλυνση σας. Η στεγανότητα είναι ένα ερωτηματικό, ενώ οι ποικίλοι θόρυβοι στο άνοιξε κλείσε, ενδεχομένως και η ταχύτητα λειτουργίας ίσως ενοχλήσει μερικούς.

Οι πίσω θέσεις είναι τόσο λειτουργικές όσο υπόσχονται;

Προκειμένου να αντιληφθείτε καλύτερα τον σχεδιασμό του Model X, καλό είναι να γνωρίζετε λίγα πράγματα για την οικογένεια του Musk. Πέντε υιοί, ένα ζεύγος διδύμων γεννημένων το 2004, και τρίδυμα το 2006, καθόρισαν εν πολλοίς τον τελικό σχεδιασμό με αρκετό χώρο για τα πόδια της τρίτης σειράς καθισμάτων και συρόμενη δεύτερη σειρά για την διευκόλυνση της εισόδου. Κάθε ζώνη είναι ενσωματωμένη στο κάθισμα. Η είσοδος στην τρίτη σειρά καθισμάτων είναι πολύ εύκολη χάρις στο πάτημα ενός διακόπτη στο ύψος των ώμων της δεύτερη σειράς.

Πόσο σπορ είναι;

Η ζώνη είναι ενσωματωμένη σε κάθε κάθισμα της δεύτερης σειράς.
Η τρίτη σειρά δεν είναι το ίδιο άνετη
Αναπόφευκτα στον βωμό του κόστους, το Model X «μοιράζεται» αρκετά στοιχεία με το αντίστοιχο σεντάν της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των αντίστοιχων επιλογών αναφορικά με τις μπαταρίες (70 kWh, 85kWh & 90kWh) που εξοπλίζεται. Παρουσιάζεται λιγότερο αποτελεσματικό από τον ομόλογο του, καθώς η έκδοση 90D παρέχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων συγκριτικά με τα σχεδόν 440 της αντίστοιχης έκδοσης του Model S. Υποβοηθούμενο από το χαμηλό κέντρο βάρους, απόρροια της σωστής τοποθέτησης των μπαταριών, οι επιταχύνσεις του Model X παρουσιάζονται υποδυέστερες από αυτές της σεντάν έκδοσης.

Πανοραμικό παρπρίζ. Επιλογή;

Αρχές Σεπτεμβρίου, με τις πρώτες παραδόσεις να είναι μόλις μερικές εβδομάδες μακριά, η εταιρεία έδωσε την ευκαιρία τους πελάτες που είχαν δώσει προκαταβολή να εξατομικεύσουν το αυτοκίνητο τους. Σε αυτό το πλαίσιο, οι προτιμήσεις ανέδειξαν την τοποθέτηση πανοραμικού παρπρίζ έναντι της παραδοσιακής ηλιοροφής. Η Tesla δεν είναι η πρώτη που προσφέρει τέτοιο χαρακτηριστικό. Θυμάστε την πανοραμική οροφή στην κουπέ έκδοση του προηγούμενου Astra ; Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στο Model X έχει να κάνει με τα αλεξήλια που είναι τοποθετημένα στις μπροστινές κολώνες (A-pillars), επάνω από τα παράθυρα. Κουμπώνουν μαγνητικά.

Κλείνοντας, παραθέτουμε τα λόγια του ιδρυτή της εταιρείας : ’’…παρουσιάζουμε ένα απίστευτο αυτοκίνητο που είναι σε θέση να πραγματοποιήσει πολλά και διάφορα πράγματα που δεν κάνει κανένα άλλο αυτοκίνητο, αλλά δεν χρειαζόταν στην πραγματικότητα να κάνει..’’

’’Τώρα που τελείωσε’’  πρόσθεσε, ’’νομίζω πως όλοι θα το λατρέψουν’’.

Του Γιάννη Τσακίρη
Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..