Τελευταία Νέα:
Advertisement

Αρχική » , » ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 24 Οκτωβρίου 2015 | 09:35

Το TorQ αποτελεί μία πρόταση αυτόνομης οδήγησης
για την έρευνα της σχετικής τεχνολογίας
και τον τρόπο αλληλεπίδρασης της
Τα αυτόνομα οχήματα θεωρούνται ότι είναι ένα βασικό συστατικό της μελλοντικής   -σε ατομικό επίπεδο-   κινητικότητας, μόνο όμως στους μεγάλους κατασκευαστές, προμηθευτές και τεχνολογικούς γίγαντες όπως η Apple και η Google, οι οποίοι διαθέτουν τους πόρους και την τεχνογνωσία για την δημιουργία και δοκιμή αυτόνομων αυτοκινήτων. Το εξαιρετικά υψηλό κόστος καθιστά δύσκολο το εγχείρημα για μία σειρά μικρότερων προμηθευτών, πανεπιστημίων και κυβερνητικών υπηρεσιών προκειμένου να παίξουν σημαντικό ρόλο στο κρίσιμο αυτό τμήμα της βιομηχανίας.

Για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, μία μικρή Ιταλική εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα μοντέλο ενός αυτόνομου αγωνιστικού αυτοκινήτου, που αν χρηματοδοτηθεί κατάλληλα και εξελιχθεί περαιτέρω, θα επιτρέψει σε ένα πολύ μεγαλύτερο και ποικίλο μίγμα εταιρειών να συμμετέχουν στην δημιουργία ενός αυτόνομου οχήματος. Σκοπός του TorQ, ενός πλήρως open source αυτόνομου αγωνιστικού αυτοκινήτου, είναι ο ’’εκδημοκρατισμός’’ της έρευνας και εξέλιξης των αυτόνομων οχημάτων πέρα των μεγάλων κατασκευαστών, mega-προμηθευτών και των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας.

Χρόνος & χρήμα

Το σύνολο των εξωτερικών εικόνων
προβάλλονται στις οθόνες περιμετρικά του εσωτερικού του οχήματος
Η τελευταία δημιουργία του ED γκρουπ κάτω από την ονομασία TorQ, προσφέρει προκλητικές λύσεις, όπως οι οθόνες που περιβάλλουν το αυτοκίνητο παρέχοντας στους επιβαίνοντες  θέα 360 μοιρών χωρίς την παρουσία κάποιου παραθύρου οπουδήποτε στο αυτοκίνητο.. Το γκρουπ χρειάζεται συνέταιρους έτοιμους να επενδύσουν σχεδόν 10 εκατομμύρια ευρώ   -και δύο χρόνια-   ώστε να καταστήσουν το TorQ ένα οδηγήσιμο πρωτότυπο. Η κατασκευή του οποίου υπολογίζεται σε έξι μήνες. Θα ακολουθήσουν ακόμη έξι μήνες, περίοδος που θα τοποθετηθούν τα ποικίλα αυτόνομα χαρακτηριστικά.

Επιπλέον, 12 μήνες απαιτούνται για την δοκιμή του οχήματος στον δρόμο. Όταν το πρωτότυπο ολοκληρωθεί, το επόμενο βήμα θα είναι να επιδειχθεί στους δυνητικούς πελάτες με την ελπίδα να υπογραφεί κάποιο συμβόλαιο για την παραγωγή 10 με 50 μονάδων. Το γκρουπ προσδοκά την μίσθωση των αυτοκινήτων σε μικρούς προμηθευτές, πανεπιστήμια, ασφαλιστικές εταιρείες και κυβερνητικές υπηρεσίες   -για την δοκιμή τους-   για τρία χρόνια. Το μηνιαίο κόστος της μίσθωσης θα εξαρτηθεί από τον συνολικό αριθμό των αυτοκινήτων που θα κατασκευαστούν.

Κάτι ακόμα: το αισιόδοξο σχέδιο του μικρού κέντρου σχεδιασμού με έδρα το Τορίνο αποτελεί ένα εγχείρημα κάποιων ονειροπόλων. Είναι πολύ δύσκολο να προβλεφθούν τα οικονομικά αποτελέσματα του πρότζεκτ. Έχουν ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους κάποιες κοινοπραξίες που φέρονται ενθουσιασμένοι με την φιλοσοφία του TorQ. Αναμένουν πειστικές οικονομικές αποδόσεις..

Toυ Γιάννη Τσακίρη
Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..