Τελευταία Νέα:
Advertisement

Αρχική » , » KAWASAKI ZZR 1400 MY2016: EURO 4 ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ

KAWASAKI ZZR 1400 MY2016: EURO 4 ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ

Αναρτήθηκε από enkinisi στις 3 Νοεμβρίου 2015 | 12:36

H hypersport του Akashi εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro4 χωρίς να θυσιάσει έστω και ένα από τα υπεράριθμα άλογά της! Το hypersport υπερόπλο της Kawasaki παραμένει πανίσχυρο και δέχεται μικροβελτιώσεις προκειμένου να συνεχίσει να κρατά ψηλά την πράσινη σημαία. Ο κινητήρας του έπρεπε, όπως και κάθε κινητήρας πλέον, να καλύψει τις απαιτήσεις των προδιαγραφών Euro4, οπότε οι μηχανικοί έκαναν τις δέουσες επεμβάσεις σε κεντρική μονάδα ECU και σύστημα εξάτμισης. O τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.441cc δεν έχασε ούτε ένα από τα 197,4 άλογά του, τα οποία ως γνωστόν, με τη συνδρομή του Ram-Air σκαρφαλώνουν στα 207 όσο τα χιλιόμετρα στο ταχύμετρο ανεβαίνουν. Επίσης, ακούγοντας τα “παράπονα” των ιδιοκτητών ΖΖR ανά τον κόσμο, που μιλούσαν για δυσανάγνωστα όργανα, άλλαξαν όλο το πάνελ και πρόσθεσαν μια οθόνη LCD, που μάλιστα μπορεί να μεταλλάσσει το χρωματισμό της από άσπρο σε μαύρο και τούμπαλιν.

Μια σπέσιαλ Special Edition!

Η ειδική έκδοση Performance Sport κάνει τη διαφορά και για το 2016 διαφοροποιείται στα φρένα, στην ανάρτηση και στα τελικά της εξάτμισης. Τα Nissin στο μπροστινό τροχό δίνουν τη θέση τους σε ακτινικά monobloc Brembo (σειρά M50), το μονό αμορτισέρ αντικαθίσταται από ένα πολυρυθμιζόμενο χρυσό Öhlins (σειρά TTX39) και τα δύο τελικά προέρχονται από τη μαιτρέσα του είδους Akrapovic. Χωρίς να αναφέρεται στο press kit της εταιρίας, υπάρχει και διαφορετική ζελατίνα ανάμεσα σε στάνταρ και special έκδοση, κάτι που είναι εμφανές στις φωτογραφίες των δύο μοντέλων. Στη Βρετανία οι τιμές έχουν ανακοινωθεί στις 11.799 και 13,399 λίρες αντίστοιχα, με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ξεκινήσει.

Του Νίκου Βιτσιλάκη

Μοιράσου αυτό το άρθρο :
 

Copyright © 2013 - © 2016 ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ - All Rights Reserved
Mε την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος
..